צילום הריון

שאלות נפוצות

כל אחת מאיתנו רואה את העולם בצורה שונה וניסיון של הרבה שנים בתור צלמת הריון לימד אותי שהתפקיד שלי הוא לא רק לצלם תמונות הריון יפות. חשוב שבתמונות שלך את תגלי עד כמה שאת יפה ונשית והכי חשוב: שתהיי מרוצה מצילומי ההריון שלך. ביחד אנו נשיג את התוצאה הזו בעזרת תשומת לב לפרטים הקטנים:
– בשלב ההכנות לצילומי הריון האומנותיים, נתייחס ל: רצונות שלך, סגנון הצילומים, רעיונות, מיקום ושמלות שתלבשי. לרשותך עומד מבחר גדול של יותר מ-40 שמלות הריון לצילומים.
– בצילומי הריון עצמם: עבודה על מצב רוח טוב, שפת גוף אמינה ופוזות מחמיאות.
– בשלב עריכת התמונות: ליטוש התמונות, העלמת פס הריון והצרת היקפים (לפי רצונך).
אם את כבר יודעת אילו תמונות הריון מיוחדות את חולמת לקבל, אני כאן בשביל לעזור לך להגשים את החלום שלך. ואם את עדיין לא החלטת מה בדיוק את רוצה, יש לי כלים שבעזרתם את תוכלי להבין אילו תמונות ישמחו אותך יותר מכל. בצילומי הריון שלך אני ממליצה לשלב את בן הזוג ואת כל בני המשפחה. זה יעזור לך להירגע ולהשתחרר בצילומים וכך יתקבלו תמונות הריון ‏אישיות, מתוקות ומלאות אהבה. 

מתי עושים צילומי הריון?

‏מניסיוני בתור צלמת הריון, הכי כדאי לעשות צילומי הריון ב:
‏הריון ראשון בשבועות 25 – 33
‏הריון שני בשבועות 23 – 32
‏הריון של תאומים בשבועות 23 – 30
‏כמובן שזה מאוד אינדיבידואלי ותלוי בגופך ומצבך האישי. ‏אני ממליצה לא למשוך את תאריך הצילומים עד לשבועות האחרונים, בגלל שיכולות להופיע ‏נפיחויות שונות ולפני שהבטן יורדת, כך בתמונות הריון שלך ‏תיראי יותר קלילה וללא הרגשה של "כובד". כמו כן, בשבועות האחרונים להריון את עלולה להרגיש עייפה יותר וזה יכול להשפיע על מצב הרוח שלך בזמן צילומי הריון.

איך בוחרים ‏בגדים לצילומי הריון

בחירת הבגדים יחסית קלה ולרוב לא צריך לקנות דבר. נייעץ איך להתלבש ולהתכונן לצילומים בצורה קלה ומהירה בשביל שלא תבזבזי זמן וכסף. בגדים ושמלות לצילומי הריון אמורים להיות חלק מהתמונה ולהיות בהרמוניה עם התמונה ‏מבלי למשוך אליהם את כל תשומת הלב. ‏הימנעי ‏מבגדים עם לוגו, הדפסים, ‏פסים ונקודות – כל מה שמושך תשומת לב. ‏ביגוד לצילומי הריון שנראה הכי טוב בתמונות זה בגדים חלקים בצבע אחיד: ללא הדפסים, פסים, נקודות ומשבצות. ‏כדאי מאוד לבחור בגדים שמדגישים את צורת הגוף שלך יחד עם הבטן. שמלה לצילומי הריון ארוכה וצמודה, טופ/גוזייה והחצאית ‏באותו הצבע- הם הפתרון האידיאלי. ‏תתחשבי במקום שבו יתקיימו הצילומים: ‏אם זה בפארק אז כמובן ששמלת ער אינה מתאימה. למרות זאת, בצילומי הריון בסטודיו אף מומלץ ללבוש בגדים אלגנטיים ויש יותר מרחב ‏לפנטזיה.
צילומי הריון בטבע עדיף ללבוש בגדים בצבאים נועזים יותר: אדום, ורוד, ירוק, כחול, ‏תכלת, לבן וצהוב – אלו הם הצבעים האידיאלים.

היכן עושים את הצילומים?

‏צילומי הריון מתקיימים באזור ראשון לציון ובהתאם לתמונות שאת רוצה לקבל. אני אציע לך מבחר של מקומות הכי ‏ציוריים באזור. הצילומים יכולים להתבצע בסטודיו לצילום, בפארק או חורשה שקטה, בחוף הים לקראת השקיעה או אפילו בביתך. בשביל צילום הריון בטבע זה יכול להיות סשן צילומי ‏הריון קלאסי בפארק או בנוחיות הסטודיו לצילום הריון שלנו בראשון לציון או לעשות צילומי הריון בים בחוף ציורי‏ שאין בו מתרחצים ותיירים ויחד עם זאת המקום נגיש וקל להגיע אליו. ‏אני מצלמת במקומות שבהם מתקבלות תמונות הריון בים הכי יפות.

‏מה עדיף: צילומי הריון בסטודיו או בטבע?

צילומי הריון בסטודיו מיועדים לאלו שמעוניינים לתעד את ההיריון אך להישאר בסביבה פרטיתי ואינטימית. אם את מובכת בקלות כשאת עומדת מול המצלמה, את תעדיפי לקבוע צילומי ההיריון בסטודיו.

‏אני לא מצטלמת טוב

אחד מהדברים הכי חשובים שאני עושה בתור צלמת היריון, זה לעזור לך להרגיש יפה וחיננית בתקופה הלא קלה הזאת. הסוד לתמונות הריון מחמיאות הוא עבודה על הרגשות שלך בזמן הצילומים. את צריכה לשכוח שאת מצולמת בשביל להיות אמיתית כך שתוכלי לשדר את הנשיות הטבעית שלך.

‏‏כמה זמן נמשכים צילומי היריון?

‏זה תלוי במספר פרמטרים:
‏- מספר החלפות הבגדים שאת רוצה ללבוש.
‏- מספר המקומות: אפשר לעשות את הסשן במקום אחד: בין אם זה בסטודיו, ‏בביתך, פארק, חוף הים ועוד. או שאפשר לקבל מגוון גדול ‏יותר של תמונות היריון בשילוב שני ‏מיקומי צילום.
‏- כמה תמונות את רוצה לקבל בסופו של דבר ועד כמה מגוונות הן צריכות להיות. ‏האם את רוצה לעשות אלבום הריון שנקרא גם "בוק הריון"? בשביל ש‏יהיה מעניין לעיין ‏באלבום יש צורך בסשן צילומי הריון טיפה ארוך מהרגיל בשביל שיהיה זמן לעשות יותר תמונות מגוונות.

‏מי יכול להצטרף אליי לצילומים?

כל מי שחשוב לך. אני תמיד ממליצה שצילומי ההריון יהיו צילומי הריון זוגיות ומשפחה.

מחיר צילומי הריון

"כמה עולים צילומי הריון" זו אחת השאלות הכי נשאלות. מחירי צילומי הריון תלויים במספר של פרטים: איזו חבילה תבחרי, משך הצילומים, האם את מזמינה גם איפור והאם תרצי לעשות אלבום הריון או להדפיס תמונות על קנבסים. את כל המידע הזה תוכלי למצוא בעמוד המחירון של צילומי הריון.

אילו רעיונות וסגנונות צילומי הריון אפשריים?

כדי לתעד את התקופה הנפלאה הזו, כל מה שנשאר לך זה לבחור רעיונות לצילומי הריון מקוריים שיתאימו לך בדיוק. החדשות הטובות הן שיש המון דברים מעולים שאפשר לעשות. ישנם מספר סגנונות: קלאסי, מודרני, סקסי, וגם אם תרצי צילומי הריון מצחיקים בשביל לקבל תמונות הריון מגניבות ומצחיקות. 

יותר מ-70 שמלות הריון מיוחדות לצילומים לבחירה

עריכת התמונות כוללת הצרת היקפים

בשביל תמונות פוטוגניות אני עובדת על מצב הרוח ושחרור פסיכולוגי שלכם

אין תוספת תשלום עבור בני משפחה

ייעוץ מקדים להכנה קלה ומהירה לצילומים

אפשרות לצילומים בכל ימות השבוע כולל שישי ושבת

איפור ועיצוב שיער מקצועי

אנו מדפיסים אלבומים וקנבסים

תא הלבשה נייד לצילומים בטבע

יותר מ-70 שמלות הריון מיוחדות לצילומים לבחירה

עריכת התמונות כוללת הצרת היקפים

בשביל תמונות פוטוגניות אני עובדת על מצב הרוח ושחרור פסיכולוגי שלכם

אין תוספת תשלום עבור בני משפחה

ייעוץ מקדים להכנה קלה ומהירה לצילומים

אפשרות לצילומים בכל ימות השבוע כולל שישי ושבת

איפור ועיצוב שיער מקצועי

אנו מדפיסים אלבומים וקנבסים

תא הלבשה נייד לצילומים בטבע

40 שמלות הריון לצילומים

חיסכי זמן וכסף!
אין צורך לקנות דבר לצילומים! יש לנו מבחר גדול של שמלות לצילומים ואביזרים

קצת עלינו

שמי גלינה ואני צלמת מקצועית כבר יותר מ-18 שנים. בשנת 2012 אני ובעלי רומן הקמנו את סטודיו PhotoGali.
ניסיון של הרבה שנים בתור צלמת לימד אותי שהתפקיד שלי הוא לא רק לצלם תמונות יפות. בגלל שכל אחת מאיתנו רואה את העולם בצורה שונה, אני מאמינה שהכי חשוב שבתמונות שלך את תיראי כמה שאת יפה ושתהיי מרוצה מהתמונות שלך. אני והצוות שלנו נשיג את התוצאה הזו בעזרת תשומת לב לפרטים הקטנים בשלב ההכנות: נברר מה הם הרצונות שלך, סגנון הצילומים, רעיונות, בגדים ומיקום. בצילומים עצמם נעבוד על מצב הרוח שלך, זוויות צילום ופוזות מחמיאות. כל זה בשביל שתקבלי תמונות ‏אישיות, מתוקות ומלאות אהבה.

אני מזמינה אותך לחוויה מיוחדת במינה בעולם צילום אומנותי. ואנחנו כאן בשביל לעזור לך להגשים את החלום שלך…
גלינה

אלבומים מודפסים

בשביל שתוכלו להרגיש את כל היופי של התמונות שלכם, הן צריכות להיות מודפסות. אנחנו מדפיסים אלבומים וקנבסים איכותיים בשביל שהתמונות האלה ישמחו אותכם כל החיים ולא יאבדו בגלל תקלת מחשב או טלפון

רוצה לקבל פרטים?

יש לך שאלות?

לשיחת ייעוץ לא מחייבת השאירי טלפון
ונחזור אליך בהקדם

    תנאים

    אופן התשלום:
    מקדמה לשריון תאריך צילומים – 200 ש"ח (אם כלול איפור – 400 ש"ח)
    שארית הסכום תשולם בסיום הצילומים במזומן, אשראי (תשלומים), העברה בנקאית, PayBox או Bit.

    דחיית תאריך הצילומים:
    במקרה של שינוי תאריך הצילומים בפחות מ-14 ימים לפני מועד הצילום – מהמקדמה ששולמה ינוכה סכום של 100 ש"ח
    במקרה של שינוי תאריך הצילומים בפחות מ-7 ימים לפני מועד הצילום – מהמקדמה ששולמה ינוכה סכום של 200 ש"ח

    ביטול הזמנה:
    במקרה של ביטול הצילומים 7 ימים או יותר לפני מועד הצילום – יוחזר סכום המקדמה במלואו בניכוי דמי טיפול בסך 50 ש"ח
    במקרה של ביטול הצילומים בפחות מ-7 ימים לפני מועד הצילום – מהמקדמה ששולמה ינוכה סכום של 200 ש"ח