רעיונות לצילומי טראש דה דרס

רעיונות מעניינים לטראש דה דרס

סגנון צילומים הזה כבר מזמן הפך לחלק בלתי נפרד מצילומי חתונה. את הצילומים אפשר לעשות לפני החתונה שלכם: כך תוכלו להציג את התמונות לאורחים בחתונה. ישנם במקומות שונים לצילומי טראש: בחוף הים, בפארק, בעיר ועוד. חשוב לציין שבסופו של דבר, צילומי טראש דה דרס הינם צילומי זוגיות. לכן כל בחורה שמדברת על טראש דה דרס מתכוונת למשהו אחר, כי כל אחת רואה את צילומי הזוגיות שלה לפני החתונה בצורה שונה: יש כאלה שרוצות טראש עם מלחמת צבעים, אבל הרוב מחפשות צילומים רומנטיים ונשיים יותר. אספתי כאן הרבה תמונות מצילומי טראש שאני עושה בשביל לתת לכן רעיונות מקוריים לטראש דה דרס.

רעיונות לטראש דה דרס

רעיון לטראש

צילומי זוגיות

צילומי זוגיות רעיונות

רעיון לצילומי טרום חתונה

רעיונות לטראש

טראש דה דרס רעיונות

צילום טראש

צילומי טראש

צלם טראש

צלמת טראש במרכז

צלמת טראש תל אביב

צילומי זוגיות מדליקים

צילומי טראש בתל אביב

צילומי טראש רעיונות

רעיונות לצילומי זוגיות

צילום טראש

רעיון מעניין לטראש דה דרס

רעיונות צילום טראש דה דרס

רעיונות מדליקים לטראש

צילומי זוגות מיוחדים

טראש דה דרס רעיונות – נשיקה לוהטת בים סוער

 טראש דה דרס במרכז

רעיונות מעניינים לטראש דה דרס

רעיונות מגניבים לטראש דה דרס

טראש דה דרס רעיונות – מלחמת צבעים

 טראש דה דרס רעיונות חדשים

רעיונות לטראש בים

רעיונות מקוריים לטראש דה דרס בים

צילומי טראש רעיונות חדשים לצילומי Trash the Dress:

1. "היום שאחרי" – הכלה עסוקה בלשרת את בעלה. לבושה בשמלת כלה היא: שוטפת, מנקה, מגהצת, מבשלת ועושה עבודות ביתיות אחרות. בשלב זה, הבעל יושב על הספה עם בירה, צופה בכדורגל ומצביע על אזורים שזקוקים לניקוי. אם את יודעת להביע רגשות בצורה טובה, סשן כזה בשבילך!

2. מייד אחרי החתונה ולפני ליל הכלולות בג'קוזי עם קצף, עם תאורה צבעונית או עם מים צבעוניים. החתן בחליפה, הכלה בשמלת כלה. אפשר לשים נרות מסביב ולעשות צילום לאור נרות ללא תאורה נוספת. זה ייראה אפילו יותר מסתורי.

3. אפשרות לצילומים בים המלח יהיה אקטואלי בכל עונה. החתן והכלה במים בתנוחות מצחיקות שונות. את הרעיון הזה אפשר לפתח לכיוונים שונים: מהקומי למלוכלך מאוד: מלחמת בוץ. כתוצאה מכך, במקום יפה הזה ניתן לקבל תמונות יפות ומעניינות.

4. הכלה מוקפת בעטלפים. זה הסוג שאת פשוט לא תראי אצל אף אחד ותוכלי להרשים את החברים ואפילו את עצמך. תמונות מעניינות במיוחד את יכולה לקבל אם את באמת מפחדת מעטלפים. במקרה כזה, רגשות חזקים ו-Trash מובטחים!

5. הרעיון של "Trash the Dress – Trash the Bride" כמעט ולא בשימוש. הכלה בשמלה יפה יכולה להצטלם במזבלה או במוסך.