צילומי משפחה בטבע – להנציח תקופה יפיפייה

צילומי משפחה בטבע – סשן צילומים בפארק הירקון

אנו מזמינים אותכם לסשן צילומי משפחה במקומות מיוחדים באזור מרכז הארץ: בפארק, שדה, חורשה או חוף ים. בזמן צילום משפחתכם אנו ניצור אווירה נוחה, מהנה וכיפית, כך שתמונות המשפחה שלכם ייצאו שמחות, טבעיות ופוטוגניות.

צילומי משפחה בטבע בפארק

צילומי משפחה בחיק הטבע מיועדים לאלו מבינכם הנהנים מהמרחבים הפתוחים. טיילתם לא מזמן בחוף ים אינטימי ומקסים? נהנים לערוך עם המשפחה פיקניק בחורשה ירוקה? למה לא להצטלם יחדיו על רקע נופים מרהיבים אלו? משום שתכנון יום צילום זה דורש תכנון מוקפד, חשוב לפנות לסטודיו מקצועי. סטודיו Photogali, בבעלותה של הצלמת גלינה סומנבה – הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

צילומי משפחה בטבע: כיצד לבצע זאת נכון?

בני משפחתנו מסבים לנו אושר מדי יום ביומו – בין אם בזכות חיוך, חיבוק או מעשים טובים שביצעו. כדי לתעד את תחושת המשמעות שהם מעניקים לנו, תכנון יום צילומים משפחתי ילווה אתנו – ואף יצור זיכרונות חדשים ומשמעותיים לא פחות. נהנים לטייל ולחוות את כל מה שיש לנופים הירוקים של ישראל להציע? יועץ מטעם הסטודיו לצילום יתכנן עבורכם את יום הצילומים המשפחתי – החל משלב תכנון הצילומים ועד קבלת האלבום המוכן. תהליך התכנון כולל מספר פרמטרים חשובים:
• זמן – בין אם בחרתם להצטלם על רקע חוף הים האהוב עליכם ובין אם מדובר בחורשה אינטימית ומיוחדת, יועץ סשן הצילומים יבחר את שעות יום הצילום תוך התחשבות בתנאי מזג האוויר. כך, ניתן יהיה לשלוט – עד כמה שכוחות הטבע יאפשרו – על איכות הצילומים.
• כמות המצטלמים – לצד משפחות מרובות ילדים, נכדים ונינים, ישנן משפחות קטנות וצנועות יותר. החלטתם להצטלם לצד כל הדודים והאחיינים? תרצי להצטלם לצד בעלך והתינוק שלכם? לאורך שיחת הייעוץ עם הסטודיו לצילום, תוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכם ועבור אלבום התמונות האיכותי ביותר.

לבחור את הסטודיו לצילום המקצועי

לצד דגשים אלו ואחרים, חשוב לבחור את הסטודיו לצילום המקצועי ביותר. כיצד ניתן להגיע להחלטה הנכונה? ישנן דרכים רבות הכוללות, בין היתר, המלצות של קרובי משפחה וחברים כמו גם חיפוש באתרי האינטרנט השונים. מעוניינים בצילומי משפחה בטבע עם יחס אישי? סטודיו Photogali יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת – עם ליווי מלא החל משלב ההכנות ועד לצילום הבוק כולל עריכת תמונות מקצועית.


אהבת את
התמונות?

הזמיני צילומים!



אהבת את
התמונות?

הזמיני צילומים!