צילומי הריון מבצע

צילומי הריון מבצע מיועדים לאלו מבינכן המעוניינות ליצור זיכרונות יפים – אך לא לחרוג מהתקציב המיועד לשם כך. בין אם מדובר בבחירת לוקיישן מעניין, עיבוד התמונות או הדפסתן על חומר גלם מיוחד – מומלץ להתייעץ עם צוות מקצועי שיסייע לכם בכך. מעוניינת לקבוע סשן צילומי היריון? הצלמת המנוסה גלינה סומנבה תשמח לסייע לך בכל ההחלטות החשובות בתהליך זה.

צילומי הריון במבצע: לתמחר זאת נכון

נושאת ברחמך את ילדך הראשון? מזל טוב! אין ספק שמדובר בתקופה מרגשת ביותר. בטרם יהפכו למשפחה של שלוש או ארבע נפשות, זוגות רבים מעוניינים להנציח תקופה מרגשת זו. כדי לתעד את הגזרה החדשה והמלהיבה שלך לצד בעלך, נמליץ על צילומי היריון – כך שתוכלו לחזור לאלבום התמונות שנים אחרות לאחר סיום סשן הצילומים ולהיזכר בימים עברו.
בבואכם לתכנן את צילומי ההיריון, חשוב לתכנן היטב האלמנטים השונים שירכיבו את אלבום התמונות המושלם. מה אלמנטים אלו כוללים? נסקור את חלקם:

  • מיקום – צילומי ההיריון מתקיימים בשלבים יחסית מתקדמים, כאשר הבטן בולטת למדי. בשל כך, ישנן נשים אשר יעדיפו להצטלם בסביבה המוכרת של ביתן או בתוך סטודיו לצילום הריון. בשונה מנשים אלו, ישנן נשים הריוניות המעדיפות להתאוורר מעט בחיק הטבע: נהנית מהליכה על חוף הים? עורכת פיקניקים בשדה ליד הבית? מגוון הלוקיישנים הוא עצום.
  • ההכנות לפני הצילומים – בדומה לפגישת עבודה חשובה, ערב חג עם המשפחה או דייט עם חברה או בן זוג, כך גם חשוב להתכונן כראוי לסשן צילומי הריון: החל מאיפור יפה, סידור שיער מוקפד ואף בגדים מחמיאים ונוחים – היבטים אלו ואחרים ישפיעו על איכות התמונות. במילים אחרות, כאשר את מרגישה יפה ונינוחה – זה מקרין החוצה. בהתאם, אלבום התמונות יישקף את הזוהר סביבך.


לצד המיקום וההכנות השונות לפני צילומי ההיריון, ישנם פרמטרים נוספים שישפיעו על תמחור הפרויקט: החל ממשך זמן הצילומים, ועד לביצוע עיבוד התמונות – כולל פוטושופ, היבטים אלו ורבים אחרים ישפיעו רבות על המחיר שתשלמו עבור סשן הצילומים. לכן, כאשר אתם קובעים פגישת ייעוץ עם הצלמים, חשוב לשוחח איתם על נושאים חשובים אלו.

להשקיע באלבום תמונות

נשים הריוניות רבות חשות אי נוחות בגזרה החדשה שלהן – וחבל שכך! חודשי ההיריון הקסומים עוטפים כל אישה ואישה בהילה מיוחדת. אל תתלבטי! צרי קשר עוד היום עם הצלמת גלינה סומנבה, בעלת הסטודיו לצילום Photogali. בין אם תשלמי באשראי או אחרת – נשמח לצלם את היופי המדהים שלך.